15.724.800 seconden - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Gina Haisma - WaarBenJij.nu 15.724.800 seconden - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Gina Haisma - WaarBenJij.nu

15.724.800 seconden

Door: Gina Haisma

Blijf op de hoogte en volg Gina

27 Januari 2014 | Nederland, Bantega

Aanstaande vrijdag is het dan zo ver. Dan vlieg ik voor 6 maanden/26 weken/182 dagen/4.368 uren/262.080 minuten/15.724.800 seconden naar Sint Maarten voor mijn stageperiode. Om 8:40 uur vrijdagochtend vlieg ik en dan zal ik om 12:30 lokale tijd aankomen op het eiland.

Op deze site zal ik zo af en toe een reisverslag zetten om jullie op de hoogte te houden van wat ik zoal beleef tijdens mijn reis. Je kunt je aanmelden voor de mailinglist, dan ontvang je de verslagen rechtstreeks in je mailbox. Daarnaast komt de link wel op facebook te staan.

Ik ga stagelopen bij hotel Princess Heights (www.princessheights.com), mijn precieze stageopdracht weet ik nog niet. De komende dagen zal ik mij bezig gaan houden met m'n laatste tentamen, afscheidsstappen in Groningen en het inpakken van mijn koffer. En dan horen jullie snel iets van mij wanneer ik aangekomen ben.

Hostalavista!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bantega

Gina

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 6771

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: