De eerste dagen - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Gina Haisma - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Bantega, Nederland van Gina Haisma - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Gina

Blijf op de hoogte en volg Gina

04 Februari 2014 | Nederland, Bantega

Hier even een kleine update van mij vanaf Sint Maarten. Afgelopen vrijdagochtend 4:30 uur ben ik samen met mijn ouders en Sjoukje richting Schiphol gereden. Mijn grote avontuur ging beginnen. De check-in en alles ging allemaal vrij snel en vlekkeloos en de vlucht was ook prima. Het was natuurlijk wel weer toepasselijk dat 5 minuten nadat ik landde het fantastisch keihard ging regenen, denk je op Sint Maarten te zijn. Helaas volgden die dag nog veel meer buien, maar het was natuurlijk niet koud met 30 graden.
Ik werd opgehaald door een andere stagair van het hotel vanaf de luchthaven en zijn meteen naar het hotel gereden. Hier heb ik even kennisgemaakt met iedereen en mijn werkplek bekeken. Daarna werd ik naar m'n appartement gebracht. Dit was nog wel even een kleine shock, want ik heb namelijk geen warm douchewater! Verder is het appartement prima, iedereen leeft hier toch buiten. Daarna heb ik nog even kennisgemaakt met de andere stagaires en daarna ben ik uitgeteld gaan slapen van een lange dag.
Zaterdag heb ik m'n appartementje ingericht en koffers uitgepakt. Verder ben ik 's middags met de oude stagaires (die zijn nu naar huis) nog even naar Philipsburg geweest. Erg leuk stadje. 's Avonds was er een bbq voor alle nieuwe stagaires van Sint Maarten. Erg gezellig, zelfs mijn klasgenoten van de Hanze die ergens anders stagelopen waren aanwezig!
Zondag had ik mijn eerste stagedag, het was wat wennen maar het werk is allemaal prima. Ook nog lekker gelunchd aan het strand bij Mr. Busby's Beachbar. 's Avonds zijn we even naar Philipsburg geweest voor een terrasje.
Gister weer een werkdag en nog even hebben we met de stagaires de hele avond heerlijk op het strand gezeten. Na nog een nachtelijke duik in de oceaan overheerste toch wel even het 'good-life' gevoel.
Vandaag heb ik m'n eerste late shift van 13-22. Vrijdag komt mijn huisgenootje aan hier en hoop ik samen met hem een autootje te kunnen gaan huren. Ik ben nu vrij afhankelijk van de anderen die wel al een autootje hebben. Het weer hier is nog steeds heerlijk warm maar het regent helaas wel veel voor de tijd van het jaar. Snik.

Tabé

  • 04 Februari 2014 - 17:50

    Lisa:

    Heej Gina...

    jammer van de regen en de koude douche maar het klinkt geweldig! Wie had het kunnen bedenken bbqen in februari!!! Lkkr genieten en ik hou je verslagen in de gaten!

    Leuk..

    Dikke kus vanuit Scherpenzeel!

  • 04 Februari 2014 - 19:02

    Afke:

    Hoi Gina, ziet er goed uit. Was je nou op vakantie of stage? Haha. We blijven je volgen.

    groetjes afke

  • 04 Februari 2014 - 19:58

    Beppe:

    zo te horen gaat het goed met je liefs beppe

  • 04 Februari 2014 - 22:48

    Hette :

    Hè gina wat leuk dat je ons mee laat genieten van jou stage ervaring op St. Maarten ik hoop dan ook nog dat we nog veel mooie foto's van je zullen ontvangen zelf ben ik nieuwsgierig hoe het op St. Maarten is ps en wat het koude betreft dat is echt niet zo koud als in ons kikkerlandje en het regen seizoen is bijna voorbij

    Groetjes

    Hette en lykeltje

  • 05 Februari 2014 - 09:43

    Froukje Holtrop:

    Hier regen en kou, jij zit daar beter! We wachten op foto's!!
    Groetjes van ons drietjes.

  • 05 Februari 2014 - 17:24

    Gerda :

    He Gina

    Leuk hoor zo'n reisblog! Heerlijk zeg, 30 graden! Al zou ik niet graag qua douche met je willen ruilen... Veel plezier daar!

    Groetjes van ons!

  • 07 Februari 2014 - 07:43

    Geertje:

    Hoi Gina,

    Leuk om zo jou verhalen en belevenissen te kunnen volgen!
    Geniet er van meid!

    Groetjes van de Westenbroekjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bantega

Gina

Actief sinds 04 Nov. 2013
Verslag gelezen: 1019
Totaal aantal bezoekers 6783

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 01 Augustus 2014

Stage Sint Maarten

Landen bezocht: